II SESJA RADY MIEJSKIEJ

2018-11-27

W czwartek, 29 listopada br., w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego (parter) o godz. 14.30, odbędzie się II sesja Rady Miejskiej w Pyskowicach. Przypominamy, że w tygodniu, w którym w czwartek odbywa się sesja Rady Miejskiej, Burmistrz Miasta przyjmuje skargi i wnioski w godzinach 10.00-12.00, natomiast wyznaczeni pracownicy w godzinach 15.00-16.00.

Porządek obrad:

 

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Informacja w sprawie protokołu z I sesji Rady Miejskiej.
  4. Informacja Burmistrza Miasta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym, informacja z  wykonania uchwał Rady Miejskiej oraz informacja o projektach uchwał przygotowywanych w Urzędzie Miejskim na kolejną sesję Rady Miejskiej.
  5. Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych - sprawy bieżące.
  6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Pyskowice w roku szkolnym 2017/2018.
  7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Pyskowice (druk nr 17).
  8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr XIV/129/07 Rady Miejskiej w Pyskowicach z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie ustalenia opłaty od posiadania psów na terenie Gminy Pyskowice (druk nr 18).
  9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie złożenia wniosku o likwidację Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego w Katowicach (druk nr 21).
  10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pozbawienia statusu pomnika przyrody (druk nr 23).
  11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Pyskowice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2019 rok" (druk nr 22).
  12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 r. (druk nr 24).
  13. Sprawy organizacyjne.
  14. Zamknięcie sesji.