WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

32 332 60 53

e-mail:

b.rutkowska@pyskowice.pl

pok. 332 (II piętro)

 

Naczelnik Wydziału

Organizowanie pracy wydziału; koordynowanie zadań na poszczególnych stanowiskach; nadzorowanie i kontrolowanie realizacji zadań wymienionych  w zakresie działań wydziału; zawieranie umów z zakresu działań wydziału wraz z Sekretarzem Miasta; realizacja planu rzeczowo - finansowego wydziału.

32 332 60 51

e-mail: 

p.denisiewicz@pyskowice.pl

pok. 330 (II piętro)

Zastępca Naczelnika Wydziału

Opracowywanie Planu Zamówień Publicznych i sprawozdawczości z zakresu działania Wydziału; prowadzenie spraw dot. budżetu miasta z zakresu działania Wydziału; rozliczanie dotacji celowych przekazanych z budżetu państwa na realizacje zadań zleconych gminie ustawami; nadzór nad prowadzeniem archiwum zakładowego; zaopatrzenie materiałowo - techniczne na cele administracyjne; prowadzenie spraw dotyczących ppoż; prowadzenie spraw dotyczących herbu i innych symboli miasta;  bezpośredni nadzór nad pracą pracowników BOI oraz pracowników obsługi; pełnienie zastępstwa za naczelnika w czasie jego nieobecności.

32 332 60 00

e-mail:

biuro@pyskowice.pl

pok. 101 (parter)

Biuro Obsługi Interesanta

Udzielanie informacji o zakresie działania wydziałów i sposobie załatwiania spraw; przyjmowanie podań; weryfikacja kompletności dokumentów; prowadzenie spraw dot. petycji.

32 332 60 20

e-mail:

m.skubela@pyskowice.pl

m.guziakiewicz@pyskowice.pl

pok. 225 (I piętro)

Obsługa sekretariatu Burmistrza Miasta i jego Zastępcy oraz Sekretarza Miasta.

32 332 60 54

e-mail:

m.kowarsz@pyskowice.pl

pok. 329 (II piętro)

 

Prowadzenie spraw dotyczących przestrzegania w Urzędzie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności: organizowanie szkoleń okresowych B.H.P dla pracowników, zaopatrywanie pracowników w niezbędną odzież i środki ochrony indywidualnej, organizacja profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników; prowadzenie spraw dotyczących pieczątek, pieczęci i tablic urzędowych; nadzór i organizowanie prawidłowej gospodarki środkami rzeczowymi; prowadzenie spraw dot. gospodarki lokalami mieszczącymi się w budynku UM;  prowadzenie spraw dot. dostawy mediów do budynku UM.

32 332 60 57

e-mail:

j.michalska@pyskowice.pl

pok. 360 (II piętro)

Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem Urzędu Miejskiego w tym Regulaminu organizacyjnego Urzędu; prowadzenie spraw dot. szkoleń i dokształcania pracowników Urzędu; prowadzenie spraw dot. rekrutacji i naborów na wolne stanowiska urzędnicze. 

32 332 60 52

e-mail:

e.olender@pyskowice.pl

pok. 331 (II piętro)

Prowadzenie spraw kadrowych; prowadzenie spraw dotyczących czasu pracy; opracowywanie projektu regulaminu pracy oraz regulaminu wynagradzania Urzędu; sporządzanie wniosków w sprawie odznaczeń i orderów.

32 332 60 54

e-mail:

b.fels@pyskowice.pl

pok. 329 (II piętro)

Prowadzenie archiwum zakładowego.